Κύριε μου, Ιησού Χριστέ, ελέησόν με

Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2017

π. Γεώργιος Χριστοδούλου: Αποδέχονται ένα παιδί που αλλάζει φύλο και όχι ανθρώπους σαν την Ναταλία Λιονάκη, που αφιέρωσε τη ζωή της στον Χριστό

Μου είπε η μαμά ενός παιδιού στο κατηχητικό: «Εμένα το παιδί μου δε θα το κάνετε μοναχή, εγώ την προορίζω για μοντέλο, για να μη χαραμίσει την ομορφιά της. Απλά την αφήνω, διότι είναι και οι φίλες της».
Σαν τη Ναταλία τη Λιονάκη υπάρχουν και άλλες και άλλοι, με ομορφιά που συγκρίνεται με αυτή των κοσμικών μοντέλων.
Δεν υπάρχουν όμως μόνο όμορφες και όμορφοι.
Υπάρχουν άνθρωποι καλλιεργημένοι, μορφωμένοι με διδακτορικά και με πρότερη κοινωνική κατάσταση, πολλές φορές, αξιοζήλευτη.

Άφησαν τα εγκόσμια, με βαθιά συναίσθηση της αλλαγής που πρόκειται να πραγματοποιήσουν στη ζωή τους, αναζητώντας κάτι ανώτερο και ποιοτικότερο.
Αυτό που έκαναν δεν τους γέμιζε ψυχικά.

Αγάπησαν τη μοναχική ζωή, μα πάνω απ’ όλα τον Θεό. Σκέφθηκαν και την επόμενη ζωή, τη μέλλουσα, τον Παράδεισο και την κόλαση και αποφάσισαν να επιλέξουν τον καταλληλότερο και ασφαλέστερο δρόμο που υπάγει προς την Αληθινή Ζωή.

Η επιλογή του καθενός είναι σεβαστή. Κάποιες φορές όμως δε συμβαίνει αυτό, κυρίως όταν κάποιος επώνυμος θελήσει να αφιερώσει τη ζωή του στο Χριστό. Τότε πλάθουμε από το μυαλό μας ένα σωρό σενάρια, συκοφαντώντας ακόμη και αγίους ανθρώπους αλλά και ολόκληρη την Εκκλησία, μη μπορώντας να αποδεχτούμε την απόφασή τους.

Στην εποχή που ζούμε, κάποιοι άνθρωποι που αυτοαποκαλούνται προοδευτικοί, αποδέχονται πιο εύκολα ένα παιδί 15 χρονών που αλλάζει φύλο, παρά έναν άνθρωπο που αφιερώνει τη ζωή του στο Χριστό.

1 σχόλιο:

  1. Ο Γεώργιος, ο Χριστοδούλου, καλλιεργεί με μαεστρία τις ενοχές στον ανθρώπινο ψυχισμό. Έχει μια ελιτίστικη αντίληψη περί της Εκκλησίας και της σωτηρίας, που συνοψίζεται στο "Εμείς και οι άλλοι". Τρεις φορές πήγα για εξομολόγηση σε αυτόν και δεν ξαναπάτησα! Μου μαύρισε την ψυχή!! Μου έδινε την εντύπωση ότι με θεωρούσε "αδύναμο" και "υπανάπτυκτο" πνευματικά.. Θυμάμαι ότι η πρώτη φορά που εξομολογήθηκα ήταν λυτρωτική. Η δεύτερη όμως δεν ήταν , πόσο μάλλον η τρίτη! Διότι, ένιωθα να φορτώνομαι άλλα... Αυτός ο άνθρωπος με έκανε να νιώθω ότι περισσότερο κίνδυνο διέτρεχα τότε που εξομολογήθηκα, παρά πιο πριν! Η ουσία αυτή ήταν! Μου έλεγε ότι τώρα βρίσκομαι κάτω από ένα "προστατευτικό δίχτυ" , ότι πρέπει να προσέχω πάρα πολύ, ποιούς; Τους δαίμονες!! Τους δαίμονες, οι οποίοι επιβουλεύονται την ψυχή μου τώρα δέκα φορές περισσότερο από πριν! Και άρχιζε έτσι, όταν τα έλεγε αυτά: "δε θέλω να σε τρομάξω, αλλά......." Εστίαση στην κακή πλευρά του εαυτού μου και στις αμαρτίες, με αποτέλεσμα να μου βγαίνει αυτό και προς τα έξω με μια "αρνητίλα"... Και με βλέπαν οι δικοί μου, όταν γύριζα σπίτι και με ρωτούσαν τι έχω και γιατί είμαι κατηφής και σκεπτικός! Αφού κάποια στιγμή απηυδισμένος είπα στον παπά: "να μιλήσουμε λίγο και για τις αρετές μου;" Κι εκείνος απάντησε με ένα τρομοκρατημένο και μυστικοπαθές ύφος, σα να είχαν βάλει κάποιοι κοριούς και φοβόταν μη μας ακούσουν: "όχι, όχι, κάτι τέτοιο θα ήταν επικίνδυνο αυτή τη στιγμή, δεν είσαι έτοιμος ακόμα, θα μιλήσουμε και γι' αυτές, αλλά θα σου πω εγώ πότε"...................................................
    Στο λογαριασμό του στο fb έγραφε ότι είχε σπουδάσει Ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας! Αυτά τον μάθανε να λέει;;;
    Δηλαδή πας στην Εκκλησία κι αντί να νιώθεις πιο "ασφαλής" σε κάνουν να νιώθεις ότι οι δαίμονες σε κυνηγάνε περισσότερο!!
    Ποια η διαφορά με την τακτική που χρησιμοποιούν στη "Μαφία" ή τις λοιπές οργανώσεις του διεθνούς εγκλήματος, αναρωτιέμαι;
    Είπα να πάρω στα σοβαρά το μυστήριο, αλλά αυτό θέλουν κι αυτοί!
    Η Εκκλησία, που εκπροσωπεί ο π. Γεώργιος, μόνο με την καλλιέργεια των ενοχών μπορεί να ζήσει...
    Ως εκ τούτου, θεωρώ πως είναι ακατάλληλος να κατηχεί παιδιά!
    Διότι τα παιδιά θα γίνουν οι αυριανοί πολίτες και θα ψηφίζουν!
    Δε χρειαζόμαστε άλλους σκοταδιστές σε αυτόν τον τόπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή