Κύριε μου, Ιησού Χριστέ, ελέησόν με

Σάββατο 10 Φεβρουαρίου 2018

Αποφθέγματα των τελευταίων ημερών της ζωής του Γέροντος Αμφιλόχιου Μακρή


Αποτέλεσμα εικόνας για Γέροντος Αμφιλόχιου Μακρή
  • Στα μικρά παιδιά να δίνετε μεγάλη πρόνοια. 
  • Στην άλλη ζωή, εάν έχω παρρησία θα παρακαλέσω το Χριστό να σε βάλει στο καλύτερο περιβόλι και θα βλέπεις το Χριστό νύχτα μέρα. 
  • Είναι ασέβεια να φάω, εγώ ετοιμάζομαι να παρουσιαστώ στον Κύριο (Όταν του προσφέρθηκε φαγητό). 
  • Να έχετε αγάπη μεταξύ σας και οι αδελφοί να προσέχετε τις καλόγριες. Εάν συμβαίνουν και λάθη να τα συγχωρείτε. Πάντα με υπομονή και αγάπη να τα παραβλέπετε. 
  • Να λύνετε τα ζητήματα με τρόπο ειρηνικό και όχι απρόσεχτα. 
  • Έχω μία στενοχώρια να είναι άραγε που θα σας αποχωριστώ; Μη κλαίτε, προσωρινός θα είναι ο χωρισμός. Τοπικός, όχι προσωπικός. 
  • Απ’εκεί που θα είμαι θα προσεύχομαι και θα σας προστατεύω. 
  • Σας αγάπησα με όλη τη δύναμη της ψυχής μου.
Αρχιμ. Παύλου Νικηταρά
Από το βιβλίο «Ο γέροντας Αμφιλόχιος Μακρής. Μια σύγχρονη μορφή της Πάτμου», έκδοση Επτάλοφος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου